تخفیف‌های بازار شبکهمودم روتر

مودم روتر +ADSL2 زایکسل Del1312 با تخفیف ویژه تابستاتی شاتل

شرکت شاتل در طرح تابستان خود، علاوه بر ارایه چندین سرویس اینترنت ADSL سه ماهه با حجم‌های مختلف و ویژه؛ چندین مودم و روتر را هم با تخفیف ویژه به مشتریان واگذار می‌کند.

شرکت شاتل در اطلاعیه خود اعلام کرده مودم روتر بی‌سیم زایکسل Del1312 را با تخفیف ویژه به قیمت ۷۰ هزار تومان + هزینه مالیات بر ارزش افزوده به مشتریان واگذار می‌کند. قیمت این مودم روتر در بازار حدود ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: با بودجه‌ای حداکثر ۵۰۰ هزار تومان کدام مودم روتر را بخریم؟

اگر این روزها قصد خرید یک مودم روتر +ADSL2 ساده و N300 را داشتید؛ بهترین فرصت است با تخفیف نزدیک به ۷۰ هزار تومانی شاتل؛ این دستگاه را صاحب شوید.

مودم روتری برای کاربران کم مصرف

دستگاه Del1312 یک مودم روتر +ADSL2 با وای‌فای ۸۰۲.۱۱n روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و سرعت ۳۰۰ مگابیت است.

این مودم روتر از ۴ درگاه شبکه اترنت LAN و یک درگاه RJ11 برای ADSL و خط تلفن سود می‌برد. به علاوه، یک درگاه USB 2.0 هم دارد که برای اشتراک‌گذاری اطلاعات و اتصال حافظه USB، دستگاه NAS، چاپگر و دانگل اینترنت ۴G استفاده می‌شود.

کلیدهای پاور، ریست، WLAN و WPS دارد و از دو آنتن بی‌سیم با قدرت ۳ دسی‌بل سود می‌برد. از نظر امنیتی هم به سیستم رمزنگاری WPA/WPA2 مجهز شده است. 

یکی از مزایای این مودم روتر، سازگاری با استانداردها و قابلیت‌های VOIP و IPTV است. یک مزیت دیگر این دستگاه، استفاده از قابلیت Rom-D است که امکان آپلود فایل تنظیمات اولیه دستگاه و راه‌اندازی سریع آن را میسر می‌کند.

افرادی که متقاضی خرید این مودم روتر هستند؛ می‌توانند شماره سراسری  ۹۱۰۰۰۰۰۰ در سراسر کشور و در استان‌های آذربایجان غربی، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، مازندران٬ قزوین و گیلان با شماره نمایندگی تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید این محصول را بپرسند.

دقت کنید که طرح تابستانی شاتل فقط تا ۳۱ تیرماه است و در این بازه فرصت دارید برای خرید این محصول اقدام کنید.

شاید مطالب زیر هم به شما در خرید یک مودم روتر کمک کنند:

این روزها بهتر است مودم روتر ۴G بخریم یا مودم روتر ADSL؟

اگر می‌خواهید مودم روتر جدیدی بخرید؛ ابتدا به این ۵ پرسش جواب دهید

۵ روش خرید ارزان‌تر محصولات شبکه از جمله مودم و روتر

۵ مودم روتر پرسرعت بازار ایران را بشناسید

۵ مودم روتر VDSL پرسرعت بازار ایران


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام
    ایا در مودم های adsl و یا vdsl امکان لاک کردن مودم روی isp ارایه دهنده هست مانند مودم های همراه و ثابت ایرانسل؟

    1. دوست عزیز

      من تا حالا ندیده و نشنیدم که مودم ADSL لاک شده باشد. فکر کنم فقط برای مودم‌های همراه و به خاطر قابلیت لاک کردن فرکانس‌های رادیویی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا