روتر اکسس‌پوینت بی‌سیم

روتر دوبانده بی‌سيم AC1900 لينک‌سيس با تخفیف ۴۰ هزار تومانی

روتر WRT1900ACS یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین روترهای لینک‌سیس در یک سال اخیر بوده است. این روتر دو بانده از رده AC1900 با سرعت ۱۳۰۰ مگابیت روی فرکانس ۵ گیگاهرتز و ۶۰۰ مگابیت روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز است.

طراحی و ظاهر روتر شما را به یاد روترهای قدیمی لینک‌سیس می‌اندازد با این تفاوت که چهار آنتن خارجی پرقدرت ۵ دسی‌بلی دارد و می‌تواند یک وای‌فای بسیار سریع برایتان فراهم کند. درگاه‌های ارتباطی این روتر نیز کامل هستند و شما یک درگاه WAN و چهار درگاه LAN در کنار دو درگاه USB و یک درگاه eSATA دارید. تمامی درگاه‌های اترنت هم گیگابیتی هستند. 

پردازنده این روتر دو هسته‌ای با سرعت ۱.۶ گیگاهرتز و معماری ARM است. حافظه رم ۵۱۲ مگابایت و حافظه فلش ۱۲۸ مگابایت است. در ارزیابی‌هایی که توسط سایت‌های مختلف صورت گرفته است؛ این روتر جزو سریع‌ترین روترهای بازار در رده AC1900 است. 

همانند دیگر محصولات شرکت لینک‌سیس؛ این روتر کمی گران‌تر از مدل‌های مشابه و به قیمت ۸۵۰ هزار تومان است که شما می‌توانید از سایت دیجی‌کالا با قیمت ۸۴۰ هزار تومان خرید کنید:

نام محصول Linksys WRT1900ACS-EU
قیمت بازار ۸۵۰.۰۰۰ هزار تومان
قیمت با تخفیف ۸۱۰.۰۰۰ هزار تومان
خرید آنلاین  دیجی‌کالا

 

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا