اخبار ایران

بسته رومینگ ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳ + کد دستوری و قیمت

برای حجاجی که امسال روانه سرزمین وحی می‌شوند؛ ۴ بسته رومینگ ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳ تعریف شده است و البته روی تعرفه‌های آزاد مکالمه، پیامک و اینترنت رومینگ نیز تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

ایرانسل به مشترکان خود که زائران بیت‌الله الحرام هستند؛ می‌گوید از خدمات ارتباطی به صرفه این اپراتور در کشور عربستان استفاده کنند تا دیگر نیازی به خرید سیم کارت و پرداخت ارز نداشته باشند.

مشترکان ایرانسل می‌توانند پیش از خروج از کشور، رومینگ گوشی خود را فعال کرده و یکی از بسته‌های رومینگ ایرانسل ویژه حج امسال را خریداری و فعال‌سازی کنند تا در طول سفر، با خیال آسوده، مکالمه، پیامک و دیتا برای ارتباط با همسفران و خانواده در ایران داشته باشند.

گفتنی است تعرفه‌های بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ متفاوت از ایرانسل بوده و به نظر مقرون به صرفه‌تر هستند.

بسته‌های رومینگ ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳

مسافران حج ۱۴۰۳ می‌توانند یکی از بسته‌های ترکیبی زیر را با استفاده از رومینگ، روی یکی از اپراتورهای STC یا Mobily استفاده کنند.

ایرانسل سه بسته ۶۰ روزه اینترنت و یک بسته ۷ روزه مکالمه و پیامک رومینگ حج ۱۴۰۳ تعریف کرده است:

بسته‌های رومینگ ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳

۱.۵ گیگابایت ۶۰ روزه = ۴۲۵ هزار تومان

۳ گیگابایت ۶۰ روزه = ۶۰۰ هزار تومان

۷ گیگابایت ۶۰ روزه = ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

۳۰ دقیقه مکالمه + ۳۰ پیامک ۷ روزه = ۲۰۰ هزار تومان

ایرانسل می‌گوید افرادی که نیاز به اینترنت ندارند و فقط می‌خواهند مکالمه و پیامک در سفر حج ۱۴۰۳ داشته باشند؛ بهتر است بسته ۷ روزه شامل ۳۰ دقیقه مکالمه و ۳۰ پیامک را فعال کنند.

کد دستوری فعال‌سازی بسته‌های رومینگ ایرانسل حج ۱۴۰۳

برای فعال‌سازی هریک از بسته‌های رومینگ بالا یا خرید همه بسته‌ها، می‌توانید از اپلیکیشن «ایرانسل من» استفاده کنید یا کد دستوری #۱*۴*۱۱۱۱* را شماره‌گیری کنید.

کد دستوری اطمینان از فعال بودن رومینگ ایرانسل: #۱*۱۱۱۱*

کد دستوری فعال‌سازی و خرید بسته رومینگ ایرانسل: #۱*۴*۱۱۱۱*

ایرانسل می‌گوید هر دارنده سیم‌کارت دائمی یا اعتباری این اپراتور می‌تواند به هر تعداد دلخواه، بسته‌های رومینگ بالا را خریداری و فعال سازی کند.

در سوپراپلیکیشن «ایرانسل من» با مراجعه به گزینه «سایر» و بعد گزینه «پرونده»، باید گزینه «خدمات رومینگ» انتخاب شود تا سرویس رومینگ فعال و بسته‌های رومینگ رزرو شوند.

تعرفه آزاد مکالمه، پیامک و اینترنت رومینگ حج ۱۴۰۳

به گفته سایت ایرانسل، هر دقیقه تماس از کشور عربستان با ایران یا برعکس، هزینه‌ای ۱۰ هزار تومانی خواهد داشت. همین‌طور، هزینه هر پیامک ارسالی از عربستان به ایران، ۴ هزار تومان است.

جدول کامل تعرفه‌های آزاد مکالمه، پیامک و دیتای رومینگ ایرانسل را در زیر مشاهده می‌کنید:

تعرفه آزاد بسته رومینگ ایرانسل

گفتنی است هزینه هر مگابایت اینترنت رومینگ نیز ۳ هزار تومان محاسبه می‌شود. هزینه دریافت پیامک در کشور عربستان، صفر و رایگان است.

برای شارژ گوشی در این سفر، مشترکان ایرانسل باید کد دستوری #۷* را به صورت رایگان شماره‌گیری کنند.

ایرانسل به مسافران حج تمتع امسال پیشنهاد داده است؛ پیش از ورود به کشور عربستان، سیم کارت اعتباری خود را حداقل ۱۰۰ هزار تومان شارژ کنند.

مشترکان دائمی نیز باید براساس نیاز و میزان مصرف، سقف مجاز سیم کارت خود را افزایش دهند.

چند مطلب جالب دیگر برای مشترکان ایرانسل:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا