گزارش آگهی

معرفی کتاب مارکتینگ ترجمه فرزانه شوقی و هادی افشاری

گام به گام نحوه طرح‌ریزی یک استراتژی بازاریابی و تصمیم‌گیری برای موفقیت در کسب‌وکارتان را یاد بگیرید

کتاب «مارکتینگ» می‌خواهد هم‌فکر و هم‌یار شما در تصمیم‌گیری‌های بازاریابی باشد؛ چه در قامت یک کارآفرین و موسس یک شرکت و چه در قامت مدیر بازاریابی یک کسب‌وکار.

کتاب‌های زیادی در حوزه بازاریابی نوشته شده است و یک جست‌وجوی ساده، شما را به ده‌ها کتاب مارکتینگ با عناوین جذاب و از نویسندگان بزرگ حوزه کسب‌وکار دنیا می‌رساند.

پس چرا باید به استقبال و خواندن کتاب مارکتینگ به ترجمه «فرزانه شوقی لیسار» و «هادی افشاری» برویم؟

بازاریابی یا مارکتینگ (Marketing) چیست؟

بازاریابی فرآیندی است که طی آن شرکت‌ها مشتریان را درگیر می‌کنند؛ با مشتری ارتباط قوی برقرار می‌کنند و برای مشتری ارزش ایجاد می‌کنند تا در ازای آن از مشتری، ارزش دریافت کنند.

در ادبیات بازرگانی امروز دنیا، بازاریابی به معنای تلاش‌­هایی است که یک کارآفرین اقتصادی برای طراحی، تولید، توزیع یا فروش کالا و خدمت به مصرف کننده­  نهایی و جلب رضایت او انجام می­‌دهد.

خرید کتاب مارکتینگ

از آن­جایی که هدف بازاریابی جذب مشتری‌ها است؛ این فعالیت از اجزای اصلی مدیریت کسب‌وکار محسوب می‌شود.

تصمیم‌گیری بازاریابی، یکی از فعالیت‌های حیاتی در کسب‌وکارها است. فرآیندی که هم شرکت‌های استارتاپی و نوپا با آن درگیر هستند و هم سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری با قدمت چند دهه، چالش‌هایش را تجربه می‌کنند.

این تصمیم‌ها می‌تواند پیرامون ماموریت‌ها و وظایف داخلی شرکت یا بازار و فضای رقابتی آن باشد.

معرفی کتاب مارکتینگ

کتاب Marketing به نویسندگی جان مولینز، ارویل سی. واکر، باربارا جمیسون و ترجمه فرزانه شوقی لیسار و هادی افشاری، روی «تصمیم‌گیری» و «تصمیم‌سازی» در بازاریابی تمرکز دارد و درس‌ها عملی به شما برای تصمیم‌گیری‌های تاکتیکی و راهبردی می‌آموزد که مدیران کارآفرینی و بازاریابی، هر روز با آن‌ها درگیر هستند.

کتاب Marketing

کتاب مارکتینگ شامل ۵ بخش و ۱۸ درس به همراه دو پیوست است که شامل آزمون‌های نهایی و پرسش و پاسخ‌های مرور هر درس می‌شود.

۵ بخش بنیادین کتاب مارکتینگ به شرح زیر هستند:

۱- مروری بر مدیریت بازاریابی

۲- تحلیل فرصت

۳- تصمیمات برنامه بازاریابی

۴- برنامه‌های بازاریابی استراتژیک برای شرایط منتخب

۵- پیاده‌سازی و کنترل

هر درس شامل شش قسمت است: اهداف آموزشی، متن اصلی، خلاصه درس، پرسش‌­های تشریحی، پرسش­‌های چندگزینه‌­ای و پرسش­‌ها و موارد کاربردی.

در هر درس مثال­‌های کاربردی فراوانی ارائه شده است که با مطالعه محتوای هر درس و بررسی مثال­‌ها، درک مطالب با سهولت انجام می­‌شود.

در پایان هر درس، در قسمت «خلاصه درس» می‌­توانید اهم مطالب آن درس را مرور کنید. «پرسش­‌های تشریحی» و «پرسش‌­های چندگزینه­‌ای» را در تمام دروس می­‌بینید.

در آخرین قسمت هر درس، «پرسش­‌ها و موارد کاربردی» ارائه شده­‌اند، که پاسخ­گویی به این پرسش­‌ها سبب درک بیشتر مطالب خواهد شد.

پس از پایان مطالب ۱۸ درس، در پیوست ۱ آزمونی تهیه شده است که برای خودارزیابی شماست و شما را در معرض موضوعات مارکتینگ خاصی قرار می­‌دهد.

در هر درس، سعی شده جدیدترین ابزارها و چارچوب‌ها برای تصمیم‌گیری بازاریابی، ارائه شود تا بتوانید بهترین تصمیم را برای موفقیت کسب‌وکار خود در هر موقعیتی بگیرید.

با خواندن کتاب مارکتینگ چه چیزی به دست می‌آورم؟

وقتی این کتاب را به پایان می‌رسانید؛ انتظار داریم در هر سمت شغلی و مدیریتی هستید؛ بتوانید درک آگاهانه‌ای از فرآیند مدیریت بازاریابی داشته و در ارائه استراتژی‌های مناسب، توانمند باشید.

کتاب بازاریابی

ضمن اینکه می‌توانید با تحلیل فرآیندهای مرتبط با فرصت‌ها و تهدیدها در محیط سازمان، بر سودآوری و موفقیت در بازار تاثیرگذار باشید.

یکی از اهداف اساسی کتاب مارکتینگ، یادگیری بخش‌بندی بازار و هدف‌گذاری بر بخش خاصی از آن و به تبع‌اش، ارائه محصولاتی مطابق با نیازهای بازار هدف و رقابتی شدن در این بازار است.

تمرکز بر توسعه استراتژی‌های بازاریابی مناسب و تهیه سیاست‌های مطلوب براساس مولفه‌هایی مانند محصول، قیمت، کانال‌ها و تبلیغات، یکی دیگر از نتایج است.

شناسنامه کتاب Marketing

  • انتشارات :  کانون نشر علوم

  • مترجمان : فرزانه شوقی لیسار، هادی افشاری

  • قطع: وزیری

  • موضوع : بازاریابی

  • تعداد صفحات : ۸۶۴

  • سال انتشار : ۱۴۰۲

  • نوبت چاپ : ۱

  • جلد کتاب : شومیز

  • سایت کتاب مارکتینگ

برای خرید مستقیم این کتاب از ناشر با شماره تلفن ۳۶۰۵ ۴۱ ۶۶ (۰۲۱) تماس بگیرید (ارسال رایگان)

دانلود فهرست مطالب کتاب مارکتینگ


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا