وای‌فای

با این توسعه‌دهنده وای‌فای آدرنالین خون‌تان را بالا ببرید

این روزها توسعه‌دهنده‌های وای‌فای بیشتر از روترهای بی‌سیم مورد توجه کاربران قرار دارند. همه‌ی ما یک روتر بی‌سیم در خانه داریم ولی می‌خواهیم وای‌فای قوی‌تر و با محدوده بزرگ‌ترین داشته باشیم و توسعه‌دهنده‌های وای‌فای بهترین راه‌حل هستند. 

شرکت نت‌گیر یکی زا بهترین توسعه‌دهنده‌های وای‌فای دنیا را برای شبکه‌های خانگی دارد. EX2700 مدلی است در سایت آمازون چهار ستاره است و بیش از ۲۰۳۵۷ نفر درباره‌اش نظر دادند و بیش از هزار سوال و جواب شده است. قیمت این توسعه‌دهنده نیز بسیار مناسب و ۴۰ دلار است که با تخفیف آمازون ۳۰ دلار به فروش می‌رسد. 

این توسعه‌دهنده مجموعه‌ای از امکانات و ویژگی‌هایی را دارد که دقیقا یک کاربر خانگی نیاز خواهد داشت. وای‌فای موجود در خانه‌تان را می‌تواند با سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه تقویت کند. روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز کار می‌کند که غالب روترهای قدیمی و خانگی روی همین فرکانس هستند. 

یک درگاه شبکه اترنت صد مگابیتی دارد که می‌توانید برای نصب و راه‌اندازی دستگاه یا اتصال کامپیوتر و لپ‌تاپ استفاده کنید؛ دو آنتن خارجی پرقدرت دارد که می‌تواند وای‌فای را تا ده‌ها متر آن‌طرف‌تر در اختیارتات قرار دهد. 

کلیدهای روشن/خاموش دستگاه و رونش/خاموش قابلیت WPS در دسترس شما هستند و مهم‌تر اینکه به طور مستقیم به پریز برق متصل می‌شود تا نگرانی از بابت کابل‌کشی نداشته باشید. فقط ۹۸ گرم است و با فشار دادن یک کلید می‌توانید آن را راه‌اندازی کنید. 

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا