ویدیو

تماشا کنید: معرفی سیستم مش وای‌فای دی‌لینک

دی‌لینک فروش سیستم مش وای‌فای خود را آغاز کرده است. این سیستم در نمایشگاه CES 2017 معرفی شده و یکی از قدرت‌مندترین سیستم‌های مش‌ وای‌فای معرفی شده در دنیا است. 

سیستم مش وای‌فای دی‌لینک با نام Covr AC3900 یا Covr-3902 شامل دو روتر یکی اصلی و دیگری توسعه‌دهنده است. روتر اصلی از رده AC2600 و روتر توسعه‌‌دهنده از رده AC1300 است. این دو روتر با هم در شبکه کار می‌کنند و سیگنال‌های همدیگر را هم‌پوشانی و تقویت خواهند کرد تا یک فضای بزرگ‌تری زیر پوشش وای‌فای سریع و پایدار برود. 

دی‌لینک در اطلاعیه رسمی گفت عرضه و فروش سیستم مش وای‌فای Covr AC3900 با قیمت ۲۹۹ دلار در سایت آمازون، سایت‌های فروشگاهی دی‌لینک و شبکه خرده‌فروشی امریکا آغاز شده است. دی‌لینک برای این سیستم گارانتی سه ساله عرضه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر درباره روترهای مش وای‌فای دی‌لینک می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

بیشتر بخوانید: دی‌لینک فروش سیستم مش وای‌فای خانگی پرقدرت خود را آغاز کرد

دی‌لینک ویدیوی زیر را برای معرفی سیستم مش وای‌فای خود پخش کرده است:

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا