راهنمای خرید

اگر این مودم همراه شیائومی را بخرید؛ یک پاوربانک رایگان جایزه می‌گیرید

به نظر من شیائومی ZMI MF855 ارزان‌ترین، به‌صرفه‌ترین و بهترین خرید مودم همراه ۴G در این روزها است.

در حالی‌که یک مودم همراه ۴G خوب قیمتی در حدود ۱ تا ۱.۵ میلیون تومان دارد؛ مودم شیائومی MF855 یک پاوربانک و شارژر همراه نیز هست تا با یک تیر دو نشان زده باشید.

عموما افرادی که در سفر، گردش، جابه‌جا شدن از یک مکان به مکان دیگر به طور دائمی هستند؛ نیاز به مودم همراه و پاوربانک دارند.

شیائومی که همیشه ایده‌هایی خلاقانه برای ترکیب چند گجت در یک دستگاه دارد؛ مودم همراه و پاوربانک ۷۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی را با هم ترکیب و محصولی به نام ZMI MF855 ساخته است.

قبلا، در سایت شبکه‌چی این مودم پاوربانک را به طور کامل بررسی کردیم.

اما امروز دوباره چشمم به آن خورد و اینکه دیدم در سایت دیجی‌کالا بیش از ۱۲۰ نفر خرید این مودم همراه را پیشنهاد دادند و نزدیک به ۲۰۴ نفر روی آن کامنت گذاشتند که عمدتا تعریف و تمجید و غافل‌گیر شدن از بابت عملکرد و کارایی و کاربرد آن است.

مهم‌ترین عامل محبوبیت و استقبال این مودم هم قیمت مناسب آن است. الان روی سایت دیجی‌کالا این مودم قیمتی در حدود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دارد.

گجتی که حتما عاشقش می‌شوید

شما کارهای مختلف و جالبی می‌توانید با این مودم پاوربانک همراه ۴G انجام بدهید.

علاوه بر اینکه سیم‌کارت هر اپراتوری را پشتیبانی می‌کند تا هر کجا که بودید به اینترنت همراه وصل شوید؛ می‌توانید یک هات‌اسپات وای‌فای بسازید تا گوشی موبایل، لپ‌تاپ و دستگاه‌های دیگر خود را به آن وصل کنید.

روی اینترنت موبایل حداکثر سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت را می‌دهد و روی وای‌فای سرعتی ۳۰۰ مگابیت به طور اسمی دارد. نزدیک به ۱۰ دستگاه به طور بی‌سیم می‌توانند به آن وصل شوند.

حتی این دستگاه می‌تواند یک تقویت‌کننده وای‌فای هم برای شما باشد. تصور کنید به سفر رفتید و در هتل محل اقامت خود وای‌فای رایگان دارید ولی می‌ترسید امن نباشد. کافی است مودم شیائومی ام اف ۸۵۵ را روشن کنید و روی مودم تقویت‌کننده وای‌فای بگذارید. این دستگاه به وای‌فای هتل وصل شده و شما به وای‌فای مودم متصل می‌شوید.

برای مدیریت مودم هم هیچ مشکلی ندارید چون یک نرم‌افزار اندروید دارد که روی گوشی نصب می‌شود تا از راه دور و بدون درگیر شدن با دردسرهای ورود به پنل تحت وب، تنظیمات مودم را انجام دهید.

دارای دو درگاه USB 2.0 و میکرو یواس‌پی است تا همزمان بتوانید دو دستگاه را با باتری این مودم شارژ کنید یا همزمان مودم را شارژ و از سوی دیگر گوشی خود را شارژ کنید.

تصور کنید همزمان از اینترنت موبایل استفاده کنید و اسمارت‌فون شما هم به یک شارژر همراه وصل باشد!

خرید از سایت دیجی‌کالا


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا