اخبار ایران

سرعت آپلود اینترنت +ADSL2 شاتل به ۲ مگابیت رسید

شرکت شاتل اعلام کرد برای اولین بار در ایران، سرعت آپلود سرویس‌های اینترنت ثابت خود را تا ۲ مگابایت در ثانیه افزایش داده است.

از این پس، مشترکان اینترنت ADSL2+ این شرکت می‌توانند با توجه به نوع سرویس، بسترهای مخابراتی و ظرفیت خط خود از خدمات آپلود ۲ مگابیت بر ثانیه استفاده کنند. البته، کاربران نیاز دارند چند تغییر جزئی هم روی تنظیمات مودم خود انجام دهند.

سرعت آپلود ۲ مگابیت برای کاربرانی مفید است که دایما نیاز دارند حجم اطلاعات زیادی روی وب یا سرویس‌های خدماتی خود آپلود کنند. پیش از این، سرعت آپلود روی اینترنت ADSL و +ADSL2/ADSL2 کمتر از ۲ مگابیت و در حدود ۱ مگابیت بوده است.

همین‌طور، سرعت آپلود عکس و فیلم روی شبکه‌های اجتماعی، سرویس‌های پیام‌ٰسان، مکالمات تصویری، انتقال فایل و غیره افزایش پیدا خواهد کرد.

این ارتقای شبکه می‌تواند تجربه کاربری بهتری برای مشترکان به همراه بیاورد و سرعت کار و بهره‌وری آن‌ها را افزایش دهد.

کاربران اینترنت ثابت شاتل بررسی کشش خط نیز می‌توانید از طریق شماره ۹۱۰۰۰۰۰۰ با واحد پشتیبانی فنی شاتل تماس حاصل فرمایید. همین‌طور، کاربرانی که از کشش خط خود اطمینان دارند؛ برای انجام تغییرات و تنظیمات روی مودم خود به این لینک مراجعه کنند.

مشترکان شاتل برای دسترسی به سرعت آپلود بالاتر روی سرویس‌های این شرکت باید قابلیت AnnexM را روی مودم‌های ADSL فعال کنند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام. لطفا راهنمایی کنید. من اینترنت شاتل دارم اما وقتی annex M رو روی مودم فعال میکنم اینترنتم قطع میشه.
    با پشتیبانی تماس گرفتم تا ببینم آیا از سمت شاتل برای من فعال هست یا نه که پاسخ دادن فعال هست.
    نمی‌دانم چرا برای من کار نمی‌کند.
    آیا شما راهنمایی یا راه حلی دارید؟
    ممنونم.

    1. سلام چه نیازی به تنظیمات annex M دارید؟ تنظیمات کامل مودم برای رسیده به حداکثر سرعت و کاهش نویز خط تلفن را از خود بچه‌های شاتل بگیرید و تنظیمات دیگری روی مودم انجام ندهید. معمولا تنظیمات گفته شده خود شرکت ISP بهترین حالت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا