اخبار ایران

جدول اپراتورها و شرکت‌های کم‌فروش اینترنت منتشر شد

سازمان تنظیم مقررات آمار شکایت‌های مردمی از اپراتورها و شرکت‌های ارایه‌دهنده اینترنت در سال ۹۵ را اعلام کرد. در این آمار؛ شکایت‌های مردمی از کم‌فروشی اینترنت برای هر شرکت مشخص شده است. 

به گزارش سایت سازمان تنظیم مقررات؛ حدود ۳/۹ درصد از مجموع شکایت‌های ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در سال ۹۵ در حوزه تلفن همراه و ۸/۷ درصد در حوزه ثابت و به طور میانگین در هر دو حوزه حدود ۷ درصد مربوط به ارائه خدمات اینترنت بوده و در چهار بخش تحویل ترافیک کمتر از مقدار فروخته شده، تحویل سرعت کمتر از قرارداد، گران‌فروشی و تعرفه خدمات در این سامانه ثبت شده است.

حدود ۷ درصد از کل شکایت‌های مردمی به کم‌فروشی اینترنت اختصاص دارد. جدول شکایت‌های مردمی اپراتورها و شرکت‌های اینترنتی در سال ۹۵ به شرح زیر است. در این جدول نام شرکت‌هایی که بیش از ۲۰ مورد شکایت داشتند؛ درج شده است. 

جدول اول؛ وضعیت شکایت‌های مردمی از اپراتورها را نشان می‌دهد و جدول دوم مربوط به شرکت‌های ارایه‌دهنده اینترنت ثابت و وایمکس است:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا