اخبار ایران

سرویس گیم آسیاتک راه‌اندازی شد

هزینه ماهیانه ۴ هزار تومان برای کاهش پینگ تایم

شرکت آسیاتک از راه‌اندازی سرویس گیم خود تحت عنوان «افزونه گیم آسیاتک» خبر داد. مشترکان آسیاتک می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۴ هزار تومان، این سرویس را فعال کنند.

ارائه خدمات گیمینگ به مشتریان اینترنت، چیز عجیبی یا تازه‌ای نیست و در تمام نقاط دنیا رایج است. پیش‌تر، شرکت شاتل هم سرویس گیم خود را برای مشترکان اینترنت ADSL و VDSL راه‌اندازی کرده بود.

در سرویس گیم، شرکت ارائه‌دهنده اینترنت سعی می‌کند سرویس اینترنتی با کمترین تاخیر و پینگ به مشتری بدهد تا کیفیت کافی برای بازی‌های آنلاین را داشته باشد.

پینگ در بازی‌های آنلاین بسیار مهم است و کاربر همه تلاش خود را برای پایین آوردن پینگ در حین بازی انجام می‌دهد.

سرویس گیم آسیاتک

شرکت آسیاتک در اطلاعیه‌ای خبر داد افزونه گیم برای مشترکان این شرکت فعال شده و جزو سرویس‌هایی است که می‌توانند از طریق پنل کاربری درخواست و با پرداخت هزینه ماهیانه ۴ هزار تومان استفاده کنند.

فعال‌سازی سرویس گیم آسیاتک

به گفته آسیاتک، برای فعال‌سازی سرویس گیم کافی است مراحل زیر طی شوند:

۱- ورود کاربر به پنل کاربری خود به نشانی https://ecare.asiatech.ir

۲- رفتن به قسمت «خرید/تمدید»

۳- انتخاب گزینه «خدمات فنی»

۴- کلیک کردن روی گزینه «سرویس خدمات گیم»

آسیاتک می‌گوید پس از این مرحله، مشترک باید ۴ هزار تومان پرداخت کند تا یک سرویس اینترنت با پینگ تایم بسیار پایین دریافت کند.

این شرکت مشخص نکرده است که سرویس گیم برای مشترکان اینترنت ثابت است یا مشترکان TDLTE را هم شامل می‌شود ولی عموما این سرویس برای اینترنت ثابت مانند ADSL و VDSL یا فیبر نوری عرضه می‌شود.

مدت‌ها است سرویس گیم شاتل خود را فعال کرده است که البته چندان هم کاربردی نیست و برای بسیاری از کاربران، تفاوت محسوسی در کاهش پینگ اتفاق نمی‌افتد یا روی برخی خطوط، قابل اجرا نیست.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا