اخبار ایران

اینترنت فیبر نوری یک گیگ تانوما مخابرات رونمایی شد

۱۰ درصد کل کاربران فیبر نوری می‌توانند سرعت ۱۰۰۰ مگابیت داشته باشند

شرکت مخابرات از سرویس اینترنت فیبر نوری یک گیگ رونمایی کرد و گفت از دوم تیر ماه ۱۴۰۳ این سرویس برای کاربران قابل خرید است.

وب سایت مخابرات از راه‌اندازی سرویس تانوما با سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیه برای مشتریان اینترنت فیبر نوری این شرکت خبر داد و گفت این سرویس از شنبه، دوم تیر ماه در پنل مخابرات قابل انتخاب و خرید است.

سرویس فیبر نوری تانوما هزار مگابیت فعلا شامل یک بسته «تانوما استاندارد ۵۰۰ گیگ ۱ ماهه پیش پرداخت» با سرعت ۱۰۰ مگابیت و حداکثر تا سقف ۱۰۰۰ مگابیت است.

قیمت فیبر نوری تانوما با سرعت ۱ گیگابیت ماهیانه ۴۰۰ هزار تومان بدون در نظر گرفتن ۹ درصد مالیات ارزش افزوده است.

تعرفه فیبر مخابرات

مخابرات می‌گوید براساس اعلام نظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتورهای فیبر نوری باید ۱۰ درصد مشترکان خود را به سرعت ۱۰۰۰ مگابیت برای اینترنت FTTH وصل کنند.

گفتنی است سایر اپراتورهای فیبر نوری از مدت‌ها پیش، سرویس با سرعت ۱ گیگ را ارائه کردند و مشتریان آن‌ها می‌توانند بسته‌های مختلفی روی این سرعت انتخاب کنند.

به طور مثال، در بسته‌های فیبر نوری ایرانسل، شاهد بسته نامحدود ۱۸۰ روزه با سرعت ۱ گیگابیت به قیمت ۵۱۰ هزار تومان یا بسته نامحدود یک ساله با سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیه به مبلغ ۹۸۷ هزار تومان هستیم.

همین‌طور، شرکت‌های آسیاتک، شاتل، فناپ، صبانت و … نیز سرعت ۱ گیگ را به مشتریان خود عرضه می‌کنند.

برای مشاهده قیمت بسته‌های فیبر نوری شرکت‌های اینترنتی به مقاله زیر مراجعه کنید:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

یک دیدگاه

  1. همش وعده وعید الکی و پوچ.من نمیدونم واقعا اینا خسته نمیشن دروغ میگن؟!والا ما که الآن ۴ تیر ۱۴۰۳ تو پورتال مخابرات هیچ اثری از این سرویس ندیدیم. 😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا