اخبار جهان

ایسوس دو روتر گیمینگ وای فای ۷ معرفی کرد

روترهای گیمینگ سری TUF جدید ایسوس با قیمت‌های مناسب برای کاربران خانگی نه گیمر

ایسوس دو روتر گیمینگ TUF با استاندارد وای فای ۷ معرفی کرد. این روترها قیمت نسبتا ارزانی داشته و از ۶۹ دلار آغاز می‌شوند و نسخه پرو فقط ۱۱۰ دلار است.

روترهای گیمینگ Little Tornado BE3600 و Little Tornado Pro BE6500 از سریع‌ترین درگاه‌های اترنت چند گیگابیتی و قابلیت‌های AI سود می‌برند.

روتر گیمینگ ایسوس Little Tornado BE3600

روتر گیمینگ ایسوس Little Tornado BE3600

این روتر دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای از شرکت برودکام با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز است. ۱ گیگابایت رم و ۲۵۶ مگابایت حافظه فلش دارد و از استاندارد ۸۰۲.۱۱be با حداکثر سرعت ۳.۶ گیگابیت بر ثانیه برخوردار است.

یک درگاه WAN/LAN با سرعت ۲.۵ گیگابیت بر ثانیه و ۴ درگاه LAN با سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیه دارد و از یک شتاب‌دهنده گیمینگ خودکار به نام NetEase UU سود می‌برد.

روتر TUF

این روتر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد وای فای ۷ مانند مدولاسیون ۴K-QAM و فناوری MLO پشتیبانی می‌کند و طراحی مشابه با پهپادها و در سبک طراحی‌های برند TUF ایسوس دارد.

قیمت روتر Little Tornado BE3600 در بازار چین ۴۹۹ ین یا ۷۰ دلار امریکا است.

روتر گیمینگ ایسوس Little Tornado Pro BE6500

روتر گیمینگ ایسوس Little Tornado Pro BE6500

روتر TUF Little Tornado Pro BE6500 مدل قوی‌تری نسبت به TUF Little Tornado BE3600 است و از یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتز کوالکام با حداکثر سرعت وای فای ۶.۵ گیگابیت سود می‌برد.

این روتر گیمینگ وای فای ۷ نیز دارای ویژگی‌هایی مانند شتاب‌دهنده بازی‌ها، مدولاسیون ۴K-QAM و فناوری MLO دو بانده اگریگیشن است.

روتر گیمینگ وای فای ۷ ایسوس

روتر ایسوس BE6500 نیز یک درگاه WAN با سرعت ۲.۵ گیگابیت بر ثانیه و ۳ درگاه LAN گیگابیتی دارد و ۶ آنتن خارجی در اطراف آن برای پوشش‌دهی وای فای دیده می‌شود. همچنین، یک درگاه USB 3.0 نیز دارد.

این روتر نیز با قیمت ۷۹۹ ین یا ۱۱۰ دلار وارد بازار می‌شود.

وای فای ۷ روتر

هر دو روتر گیمینگ TUF وای فای ۷ جدید ایسوس، روترهایی نسل جدید و میان رده با قیمت مناسب برای کاربران عادی هستند که می‌خواهند وارد دنیای وای فای ۷ خانگی شوند.

این روترها، قوی‌ترین روترهای گیمینگ ایسوس برای سال ۲۰۲۴ نیستند و روترهایی مانند ROG Rapture GT-BE98 از این روترها بسیار قوی‌تر و حرفه‌ای‌تر و با سرعت بالاتری هستند.

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

منبع
guru3d

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا