نقد و بررسی

نگاهی به پنل مدیریتی تحت وب و رابط کاربری اپلیکیشن مودم هواوی B818

دیروز بررسی تخصصی مودم هواوی B818 را منتشر کردیم. بررسی کامل و جامعی درباره یکی از بهترین مودم‌های ۴G LTE دنیا از شرکت هواوی که دوست بسیار خوبم «علیرضا» زحمت آن را کشیدند.

«علیرضا» در این بررسی، پنل مدیریتی و اپلیکیشن Smart Home برای آیفون یا AI Life برای اندروید را هم به طور کامل و با شرح جزئیات بررسی کرده بود که در مقاله بررسی خود مودم نیاوردیم تا بیش از حد طولانی و خسته‌کننده نشود.

حالا، می‌خواهیم بررسی پنل کاربری مدیریتی تحت وب و اپلیکیشن موبایل مودم هواوی B818 را روی تصاویر منتشر کنیم.

پیش از رفتن سراغ تصاویر؛ باید یادآوری کنیم مودم هواوی B818 یک مودم ۴G LTE در رده LTE Cat 19 با سرعت دانلود ۱.۶ گیگابایت، وای‌فای دو بانده AC1200، تجمیع فرکانس ۴CA و امکانات ارتباطی نسبتا کامل است. یک مودم کاملا به‌روز و قدرتمند از شرکت هواوی که برای اپراتورهای معروفی در جهان ساخته و عرضه شده است.

هواوی B818 یکی از کامل‌ترین و مجهزترین پنل‌های مدیریتی در میان مودم‌های ۴G را دارد. البته، بسته به اینکه شما کدام مدل این مودم را خریداری کردید و برای چه شرکت و اپراتوری لاک شده است؛ ممکن است برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌ها فعال یا غیرفعال باشند.

بررسی پنل کاربری مودم هواوی B818

به صورت تصویری و گام به گام همراه با شماره‌گذاری نگاهی به پنل مدیریتی B818 داریم:

بررسی اپلیکیشن موبایل مودم هواوی B818

اپ‌های Smart Home برای آیفون و AI Life برای اندروید عرضه شدند که محیط کاربری یکسانی دارند.

این برنامه برای مدیریت سیستم‌های خانه هوشمند هواوی توسعه پیدا کرده و با آن می‌شود تمام دستگاه‌های ساخت این شرکت که از پروژه خانه هوشمند هواوی پشتیبانی می‌کنند را مدیریت کرد.

در نتیجه، این قسمت برای بقیه کسایی هم که مودم و روترهای هواوی دارند، به درد می‌خورد.

اکثر تنظیمات کاربردی پنل کاربری (تنظیمات)، در این نرم افزار هم گنجانده شده و کار با مودم را خیلی راحت کرده است.

هواوی در طراحی بخش نرم‌افزاری مودم‌های خود واقعا خوب عمل کرده و رابط کاربری پنل تنظیمات و نرم‌افزار Smart Home به دور از پیچیدگی، با رابط کاربری ساده و روان، در عین حال تمام تنظیمات و قابلیت‌هایی که یک مودم ۴G رده بالا باید داشته باشه را درون خودش جا داده است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

یک دیدگاه

  1. سلام علیرضای عزیز اگر پیام منو میخونین یه سوالی داشتم…
    من مودم h122 370 تهیه کردم.. پنلی که در عکس ها گذاشتین خیلی شبیه پنل من است. ولی قسمت مربوط به device information . همه اطلاعات مشابه عکس شما هست. فقط اطلاعات پهنای باند و CA MODE اصلا نیست !!
    ایا راه دیگه ای هست که این اطلاعاتو بدست بیارم؟ میخوام ببینم CA اتفاق میوفته در محدوده ما یا خیر. نرم افزار LTE WATCH هم سعی کردم راه بندازم ولی بنظر با ویندوز ۱۰ سازگار نیست و نشد ! .
    درکل ممنون از اطلاعات مفیدی که در اختیارمون گذاشتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا