محصولات شبکه

فروش چراغ امنیتی هوشمند Arlo نت‌گیر آغاز شد

شرکت نت‌گیر سال گذشته از یک چراغ امنیتی عضو خانواده Arlo خود رونمایی کرد ولی درباره قیمت و زمان عرضه به بازار صحبتی نکرد.

چراغ Arlo Outdoor Smart Home Security Light همانند اغلب محصولات خانواده Arlo در خارج از خانه نصب می‌شود و ضد آب است. این چراغ به ارتباطات بی‌سیم متصل شده است تا اطلاعات را روی بسترهای وای‌فای برای هاب مرکزی خانه هوشمند بفرستد.

این چراغ ۴۰۰ لومنی به فناوری تشخیص حرکت «motion detection» مجهز شده است و با شناسایی یک تحرک می‌تواند دوربین‌های امنیتی خانواده Arlo را فعال کند.

کاربران براساس نیازها و استراتژی‌های محافظتی خود می‌توانند چراغ‌های Arlo را طوری تنظیم کنند که پس از مشاهده یک حرکت، سیستم‌های هشدار را به صدا درآورده یا صاحب خانه را از وجود افراد بیگانه در خانه مطلع سازد.

رنگ این چراغ امنیتی هوشمند قابل تغییر است. می‌توان براساس گرما یا سرمای دما، نور چراغ تغییر کند. یک ویژگی دیگر این چراغ نت‌گیر، تبدیل شدن به یک چراغ فلاشر قرمزرنگ برای فراری دادن افراد مزاحم و بیگانه است.

این چراغ توسط اپلیکیشن Arlo و دستیار صوتی دیجیتالی الکسا و تجهیزات دیگر مبتنی بر استاندارد IFTTT از راه دور قابل کنترل و مدیریت است. امکان اضافه کردن یک پنل خورشیدی ۷۹ دلاری به این چراغ امنیتی وجود دارد و البته مجهز به یک باتری شارژی قابل تعویض هم است.

نت‌گیر اعلام کرده این چراغ امنیتی به قیمت ۱۴۹ دلار از ۲۵ ماه می وارد بازار می‌شود. بسته دوتایی این چراغ قیمتی ۲۴۹ دلار و بسته سه‌تایی با قیمت ۳۴۹ دلار وارد بازار خواهند شد.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا