اخبار ایران

کد دستوری و جزئیات بسته اینترنت هدیه همراه اول

سه بسته 8، 12 و 20 گیگابایت یک ماهه با متن ویژه به دیگران هدیه بدهید

قابلیت خرید و هدیه دادن بسته اینترنت همراه اول فراهم شد. با ما همراه باشید تا درباره جزئیات بسته اینترنت هدیه همراه اول، قیمت و کد دستوری آن صحبت کنیم.

همراه اول از روز دوشنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۳، امکان هدیه دادن بسته اینترنت را برای همه مشترکان دائمی و اعتباری و انارستان فراهم کرد.

فعلا همراه اول سه بسته اینترنت هدیه برای مشترکان دائمی و اعتباری ارائه کرده است که متفاوت از سه بسته هدیه سیم کارت‌های انارستان است.

کاربران می‌توانند در مناسبت‌های مختلف مانند سالروز تولد و اعیاد، بسته هدیه را به همراه تبریک و تشکر ویژه و خاص منظوره از طریق پیام کوتاه برای افراد دیگر بفرستند.

اینترنت هدیه

کد دستوری و جزئیات بسته‌های هدیه همراه اول

همراه اول سه بسته ۸، ۱۲ و ۲۰ گیگابایت با اعتبار یک ماهه برای هدیه دادن روی سیم کارت دائمی و اعتباری در نظر گرفته است. قیمت این بسته‌ها نیز به ترتیب ۵۰، ۷۰ و ۱۱۰ هزار تومان است.

برای سیم‌کارت انارستان، بسته‌های هدیه ۲، ۸ و ۱۶ گیگابایت با اعتبار یک ماهه و به ترتیب قیمت‌های ۱۸ هزار و ۲۰۰ تومان، ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان و ۵۸ هزار و ۲۰۰ تومان ارائه شدند.

برای خرید و فعال‌سازی بسته هدیه همراه اول از کد دستوری #۶۷۱*۱۰۰* استفاده می‌شود.

هنگامی که یک بسته هدیه، خریداری می‌شود؛ یک پیامک ویژه به مشترک دریافت کننده بسته هدیه فرستاده خواهد شد که شامل اطلاعات بسته هدیه و متن تبریک ویژه و خاص او است.

بیشتر بخوانید:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا