فناوری

پیشنهاد ویژه همراه اول: مودم رومیزی L433 به همراه سیم‌کارت و ۳۰۰ گیگابایت اینترنت ۴.۵G رایگان

با خرید این مودم همراه اول تا مدت‌ها نیازی به هزینه کردن برای خرید بسته جدید ندارید

همه ما با مودم رومیزی ۴G LTE یوتل L443 آشنا هستیم. تنها مودم رومیزی یوتل، برند ایرانی که با استقبال اپراتورهای موبایل ایرانی از جمله ایرانسل، همراه اول، رایتل، مبین‌نت و غیره روبرو شده و به وفور در بازار یافت می‌شود.

بنابراین؛ به طور طبیعی پیشنهاد این مودم توسط همراه اول ویژه و قابل توجه نیست اما وقتی با ۳۰۰ گیگابایت اینترنت ۴G LTE d یک ساله و یک سیم‌کارت همراه اول عرضه می‌شود؛ داستان کمی متفاوت خواهد بود.

آخرین باری که چند ده گیگابایت اینترنت همراه اول یک‌جا خریداری کردید چه زمانی بوده است؟ با ۳۰۰ گیگابایت اینترنت موبایل پرسرعت چه کارهایی می‌شود کرد؟ هزینه یک بسته ۳۰۰ گیگابایت چقدر است؟

کمی به سوی داستان فکر کنید؛ قضیه جذاب و هیجان‌انگیز می‌شود. حالا مودم به همراه سیم‌کارت و ۳۰۰ گیگابایت اینترنت داده می‌شود یا ۳۰۰ گیگابایت اینترنت به همراه سیم‌کارت و مودم داده می‌شود؛ بستگی به خودتان دارد!

یوتل L443 یک مودم رومیزی است که به طور مستقیم با برق شهری کار می‌کند. مودمی با ۴ درگاه شبکه اترنت LAN صد مگابیتی، دو آنتن خارجی جداشدنی ۵ دسی‌بل که به راحتی با آنتن‌های بزرگ‌تر و قوی‌تری قابل تعویض هستند؛ شیار سیم‌کارت و چراغ‌های LED که برای کاربران خانگی معمولی، فریلنسرها، کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌ها بسیار مناسب است.

وای‌فای این مودم تک بانده روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز است. ۳۴ کاربر یا دستگاه می‌توانند از طریق وای‌فای به مودم وصل شوند و البته ۴ دستگاه از طریق کابل شبکه با مودم در ارتباط هستند. حالا نه ۳۴ کاربر و دستگاه ولی می‌توانید چند دستگاه گوشی تلفن همراه و لپ‌تاپ یا کامپیوتر را همزمان به اینترنت موبایل وصل کنید.

آنتن‌های خارجی این مودم باعث می‌شوند آنتن‌دهی و گیرندگی بهتری داشته باشید و خیالتان بابت این قضیه هم راحت باشد.

حالا مزایای این مودم را کنار ۳۰۰ گیگابایت اینترنت همراه اول و سیم‌کارت رایگان قرار دهید تا متوجه شوید چرا قیمت ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان وسوسه‌کنند است.

مودم یوتل L443 به تنهایی در بازار نزدیک به ۱.۷۰۰ میلیون تومان است. خود همراه اول روی سایت‌هایی مانند دیجی‌کالا این مودم را ۱.۳۰۰ میلیون تومان می‌فروشد.

قیمت ۳۰۰ گیگابایت اینترنت ۴.۵G همراه اول هم چیزی حدود ۷۰۰ هزار تومان است. فکر می‌کنیم با این شرایط خرید این مودم و سیم‌کارت به‌صرفه است و بتواند تا مدت‌ها شما را از خرید بسته اینترنت همراه بی‌نیاز کند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا