پرونده ویژه

پرونده ویژه: معرفی و بررسی ۱۰ مودم جیبی ۴G LTE پرسرعت بازار ایران

بیش از ۹۲ درصد کابران اینترنت در ایران از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند. همین آمار کافی است تا بازار مودم‌های جیبی و همراه ۴G در ایران بسیار داغ و پرفروش و پرمتقاضی باشد.

با یک مودم همراه و قابل حمل می‌توان به راحتی در هر زمان و هر جایی به اینترنت موبایل وصل شد و یک وای‌فای اختصاصی داشت و از اتصال به وای‌فای عمومی ناامن در بیرون از خانه پرهیز کرد.

با خرید یک مودم همراه، همیشه اینترنت دارید و همیشه به یک اینترنت با سرعت نسبتا خوب متصل هستید. برای بسیاری از کاربران، دسترسی به اینترنت موبایل با یک مودم قابل حمل بسیار راحت‌تر از اینترنت ثابت ADSL است.

در چند وقت اخیر، مودم‌های همراه زیادی وارد بازار ایران شده است. مودم‌هایی از برندهای مختلف و با مشخصات گوناگون که واقعا انتخاب و خرید را برای کاربران سخت می‌کند.

ما در سایت شبکه‌چی به طور مداوم بازار ایران را رصد کردیم و بهترین مودم‌های همراه ۴G در هر رده‌ای را بررسی و به کاربران معرفی کردیم و درباره مزایا و معایب‌شان نوشتیم.

اینکه یک مودم همراه چه سرعتی روی اینترنت موبایل و وای‌فای دارد؛ وضعیت دوام باتری آن چقدر است و از چه مشخصات و ویژگی‌های جذاب دیگری برخوردار است تا در نهایت بفهمیم ارزش خرید دارد یا خیر!

در پرونده ویژه زیر، سراغ بهترین و سریع‌ترین مودم‌های همراه معرفی شده در سایت شبکه‌چی رفتیم. برای باز کردن مطلب هر مودم، روی تیتر آبی رنگ آن کلیک کنید:

بررسی مودم نت‌گیر Nighthawk M۱ MR۱۱۰۰: تنها مودم جیبی با سرعت ۱ گیگابیت در بازار ایران

این مودم که با نام نت‌گیر M1 در بازار شناخته می‌شود؛ یکی از بهترین مودم‌های جیبی و همراه چند سال اخیر دنیا در رده LTE Cat۱۶ با سرعت اینترنت موبایل یک گیگابیت بر ثانیه بوده است.

بررسی تی‌پی‌لینک M۷۶۵۰: مودم همراهی با سرعت ۶۰۰ مگابیت در بازار ایران

پرچم‌دارترین مودم جیبی و همراه تی‌پی‌لینک برای اتصال به اینترنت ۴G است. یک مودم در رده LTE Cat 11 با کیفیت ساخت بالا و ویژگی‌های خوبی که می‌توانند هر کاربری را راضی و خوشحال کنند.

بررسی هواوی E۵۷۸۸: سریع‌ترین مودم همراه LTE هواوی با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه

جدیدترین مودم هواوی به نام E۵۷۸۸ نیز از رده Gigabit LTE با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه است. این مودم در رده Cat۱۶ است و در کنار نت‌گیر M۱ جزو سریع‌ترین مودم‌های همراه دنیا محسوب می‌شود.

بررسی مودم آلکاتل EE۱۲۰: مودم جیبی با سرعت ۶۰۰ مگابیت و کیفیت ساخت خوب برای سخت‌پسندان

یک مودم خوب از برندی جهانی با سرعت ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه که توسط اپراتورهای مطرح دنیا به مشتریان داده می‌شود. برای افراد حرفه‌ای و سخت‌پسند این مودم جیبی و همراه ۴G بسیار ارزشمند است.

۵ دلیل برای خرید مودم همراه LTE Cat ۹ اپتوس AC۸۰۰S

مودم جیبی Optus AC۸۰۰S در واقع همان مودم معروف نت‌گیر AirCard ۸۰۰S است. یک مودم همراه بسیار خوش ساخت و دارای امکانات ارتباطی زیاد برای افرادی که علاقه‌مند مودم‌های ۴G LTE هستند.

بررسی نت‌گیر Aircard ۷۹۰s: مودم ۴.۵G که همه خوبی‌های مودم‌های دیگر را یک‌جا دارد

مودم نت‌گیر AirCard ۷۹۰S یکی از بهترین مودم‌های همراه نت‌گیر و دنیا است. چون سه ویژگی و فاکتور مهم یک مودم همراه را دارد: مجهز به مودم LTE Cat۶ است، از وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac سود می‌برد و امکان تجمیع فرکانس‌ها را می‌دهد.

بررسی مودم جیبی دی‌لینک DWR-۹۳۳: سرعت بالا، وای‌فای دو بانده، شارژ باتری طولانی و مناسب برای سفر

پرچم‌دارترین مودم ۴G LTE شرکت دی‌لینک در رده LTE Cat ۶ و سرعت ۳۰۰ مگابیت و باتری نسبتا بزرگ ۳ هزار میلی‌آمپرساعت برای راه‌اندازی هات‌اسپات موبایل در هر زمان و هر کجا. وای‌فای دو بانده ۸۰۲.۱۱ac به همراه مشخصات و سخت‌افزار خوب از دیگر مزایای این مودم هستند.

بررسی مودم الکاتل EE۷۰: این زرد قناری یکی از بهترین مودم‌های جیبی ۴G دنیا است

مودم ۳G/۴G آلکاتل EE۷۰ جزو این دسته از مودم‌ها است. یک مودم جیبی شناخته شده و پرفروش در کشورهای مختلف و توسط اپراتورهای موبایل مختلف! مودمی از رده LTE Cat ۷ هست ولی حداکثر سرعت آن روی شبکه‌های ۴G LTE به ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و در شبکه‌های ۳G یا با فناوری HSPA/HSPA+ به سرعت ۴۳.۲ مگابیت می‌رسد.

بررسی مودم پاوربانک هواوی E۵۸۸۵: دیگه بدون تو سفر نمی‌رم

مودم E۵۸۸۵ جزو آخرین مودم‌هایی است که شرکت هواوی پس از عرضه موفق مودمی مانند E۵۷۷۰ در سال ۲۰۱۷ روانه بازار کرده است. مودمی که هم درطراحی و هم در امکانات با مودم‌های پیشین هواوی متفاوت است.

بررسی اختصاصی شبکه‌چی: مودم همراه ۴.۵G ایرانسل FD-M۶۰ همیشه اینترنت کنار دست شما است

مودم هواوی E5785 یا ایرانسل TF-i60 یکی از معروف‌ترین مودم‌های ۴.۵G با سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه بازار ایران است. یک مودم خوب و قابل حمل که می‌تواند همه کارهای روزانه شما را پیش ببرد و باتری نسبتا خوب ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با دوام نزدیک به ۸ ساعت دارد.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا