پرونده ویژه

پرونده ویژه: ۲۰ ترفند ویژه بسته‌های اینترنت ۴G و TD-LTE ایرانسل

اگر مشترک اینترنت ایرانسل هستید؛ حتما باید این ترفندها را یاد بگیرید

گرفتن اینترنت ۴G یا TD-LTE ایرانسل، شروع یک ماجراجویی است. چند صباحی که پیش بروید و از اینترنت ایرانسل روی گوشی یا مودم استفاده کنید؛ به طور طبیعی نیاز به یادگیری برخی ترفندها و تکنیک‌ها پیدا خواهید کرد.

چگونه باقیمانده بسته اینترنت عادی یا TD-LTE ایرانسل را بفهمیم؛ چگونه باقیمانده بسته اینترنت سیم‌کارت روی مودم ایرانسل را بفهمیم؛ چگونه ارزان‌ترین بسته اینترنت ایرانسل را فعال کنیم؛ چگونه بسته‌های به‌صرفه تی‌دی‌ال‌تی را بخریم و الی آخر …

اگر یک کاربر حرفه‌ای‌تر باشید؛ سراغ تکنیک‌های ویژه‌ای می‌روید که بتوانید بهترین استفاده را از بسته‌های اینترنت ایرانسل داشته باشید؛ همیشه ارزان‌ترین بسته‌ها را بخرید و فعال کنید؛ دانلودهای خود را با بسته‌های اینترنت رایگان یا تخفیف‌دار انجام دهید و بهترین بهره را از حجم هر بسته ببرید.

یافتن همه ترفندها و تکنیک‌های مدیریت بسته‌های اینترنت ۴G و TD-LTE ایرانسل در اینترنت کمی مشکل است ولی ما در این پرونده ویژه آن‌ها را یکجا تقدیم شما می‌کنیم.

برای مشاهده هر مطلب، روی تیتر آبی رنک آن کلیک کنید:

۴ روش مشاهده باقیمانده حجم بسته اینترنت ایرانسل

در صورتی که بخواهید باقیمانده بسته اینترنت ایرانسل خود را مشاهده کنید؛ روش‌های مختلفی وجود دارد که ما در این مطلب به ۴ روش اصلی و ساده‌تر اشاره می‌کنیم.

مشاهده باقیمانده بسته اینترنت ایرانسل مودم‌

مشاهده باقیمانده بسته اینترنت برای سیم‌کارت‌هایی که در مودم همراه هستند؛ یک چالش برای کاربران است. کاربران زیادی این پرسش را مطرح می‌کنند که چگونه بفهمیم چقدر از حجم بسته اینترنت خریداری شده برای یک مودم را مصرف کردیم و چقدر حجم یا مدت زمان اعتبار بسته باقی مانده است.

مقایسه قیمت بسته‌های اینترنت TD-LTE ایرانسل و مبین‌نت در سال ۱۴۰۰

ایرانسل از ابتدای سال ۱۴۰۰ قیمت بسته‌های اینترنت TD-LTE خود را ۱۵ درصد افزایش داده است. مبین‌نت، دیگر اپراتور اصلی اینترنت TD-LTE هنوز قیمت بسته‌های اینترنت خود را در سال جدید افزایش نداده است.

چرا نباید بسته‌های اینترنت نامحدود TD-LTE ایرانسل را بخریم؟

چند روز پیش پدر عزیزی تماس گرفت و از سرعت بسیار پایین اینترنت TD-LTE ایرانسل شکایت داشت. می‌گفت پسرم کلاس آنلاین دارد ولی اصلا نمی‌تواند با این اینترنت از کلاس‌های استفاده کند. سرعت اینترنت بسیار پایین و در حد زیر ۱ مگابیت است.

چگونه باقیمانده بسته اینترنت TD-LTE ایرانسل را ببینیم؟

سیم‌کارت‌های تی‌دی‌ال‌تی قابلیت تماس و پیامک ندارند؛ پس نمی‌توانید با کدهای دستوری یا ارسال پیامک، میزان مصرف حجم اینترنت یا باقیمانده و زمان اتمام بسته را ببینید. به همین دلیل بسیاری از کاربران اینترنت TD-LTE دقیقا نمی‌دانند چگونه باید حجم باقیمانده یک بسته اینترنت را مشاهده کنند.

چگونه از همراه اول، ایرانسل و رایتل بسته‌های اینترنت هدیه چند ده گیگابایتی بگیریم؟

بسته‌های اینترنت موبایل گران شدند. فقط گرانی قیمت اینترنت نیست که دردسر شده؛ حجم بسته‌ها هم کاهش پیدا کرده است و مثلا در همراه اول و ایرانسل بسته اینترنت یک ماهه بیش از ۲ گیگابیت برای خرید نیست.

چگونه بسته‌های اینترنت ارزان قیمت ایرانسل را فعال و خریداری کنیم؟

هر اپراتور روش‌هایی برای دریافت بسته‌های اینترنت ارزان‌قیمت ارائه کرده است. کاربران این اپراتورها می‌توانند با شماره‌گیری یک کد دستوری یا با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی آن اپراتور، بسته‌های اینترنت ارزان‌تری نسبت به بسته‌های عادی دریافت کنند.

چگونه مصرف اینترنت آزاد تلفن همراه را متوقف کنیم؟

حتما عبارت «مصرف اینترنت آزاد» به گوش شما خورده است. وقتی هیچ بسته یا طرحی از اپراتورهای موبایل برای اینترنت گوشی تلفن همراه خود فعال نکرده باشید؛ در صورتی که بخواهید از اینترنت همراه استفاده کنید؛ اینترنت با تعرفه آزاد برای شما محاسبه می‌شود که گران‌تر از اینترنت بسته‌ها و طرح‌ها مدت‌دار است.

بسته اینترنت گوشی با بسته اینترنت مودم چه تفاوتی دارد؟

آیا بسته‌های اینترنتی که اپراتورهای موبایل ارایه دادند؛ برای سیم‌کارت با مودم همراه متفاوت است؟ یا نحوه خرید بسته برای اینترنت موبایل با خرید بسته برای مودم همراه تفاوتی دارد؟

۵ ترفند برای حداکثر استفاده از حجم بسته‌های اینترنت موبایل

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

در ماه‌های اخیر، قیمت اینترنت موبایل افزایش یافته و حجم دانلود رایگان شبانه حذف شده است. از سوی دیگر، هر روز بیشتر از قبل به اینترنت موبایل وابسته می‌شویم و داریم از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنیم یا مشغول تماشای فیلم و سریال، فوتال زنده و تصاویر در وب هستیم.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا