راهنمای خرید

مودم روترهای با تخفیف چند ده هزار تومانی این هفته بازار شبکه ایران

اگر قصد خرید یک مودم روتر نسبتا قوی و سریع دارید؛ به نظر می‌رسد فصل تابستان و این روزهای گرم سال بهترین زمان باشد. با نگاهی به بازار و سایت‌های فروش تجهیزات شبکه می‌توانید مدل‌هایی با تخفیف‌های ویژه و چند ده هزار تومانی پیدا کنید. به طور مثال؛ با یک نگاه به سایت دیجی‌کالا و مقداد آی‌تی مودم روترهای زیر با تخفیف‌های بسیار خوب پیدا شدند:

ASUS DSL-N10 C1 Wireless-N150

قیمت واقعی: ۱۲۰.۰۰۰ تومان

قیمت با تخفیف: ۱۰۳.۰۰۰ تومان

یک مودم روتر بی‌سیم تک آنتنه و تک بانده با سرعت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه برای کاربران خانگی معمولی و کم مصرف. قدرت آنتن این دستگاه ۵ دسی‌بل است و چهار درگاه LAN و یک درگاه RJ11 برای اتصال کابل تلفن ثابت دارد.

لینک خرید

Tenda D1201

قیمت واقعی: ۳۹۵.۰۰۰ تومان

قیمت با تخفیف: ۳۷۹.۰۰۰ تومان

یک مودم روتر +ADSL2 دو بانده و دو آنتنه با سرعت و امکانات خوب برای کاربران خانگی پر مصرف. قدرت آنتن‌های این دستگاه بسیار بالا و ۷ دسی‌بلی است. درگاه‌های اترنت هزار مگابیتی هستند و سرعت وای‌فای به مرز ۱۲۰۰ مگابیت می‌رسد. اگر می‌خواهید یک مودم روتر دو بانده خوب داشته باشید؛ این گزینه را از دست ندهید.

لینک خرید

D-Link DSL-224 VDSL2 and ADSL2 

قیمت واقعی: ۲۲۰.۰۰۰ تومان

قیمت با تخفیف: ۲۰۹.۰۰۰ تومان

یک مودم روتر تک بانده ولی دو آنتنه برای اینترنت ADSL و VDSL با سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و درگاه‌های اترنت کافی برای کاربران پر مصرف. با خرید این مودم روتر می‌توانید از نسل جدید اینترنت VDSL هم استفاده کنید.

لینک خرید

ASUS DSL-N55U_D1

قیمت واقعی: ۴۷۵.۰۰۰ تومان

قیمت با تخفیف: ۳۹۹.۰۰۰ تومان

این مودم روتر تک بانده است ولی سرعت بسیار بالای ۶۰۰ مگابیت را روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز به دست می‌دهد و مخصوص کاربران پرمصرف، گیمر، مالتی‌مدیا و چندکاربره است. چهار درگاه LAN و یک درگاه WAN برای اتصال مودم دوم دارد. به علاوه، از دو درگاه USB در کنار یک درگاه RJ11 سود می‌برد. سه آنتن خارجی دارد و می‌توانید خیال‌تان راحت باشد در سراسر خانه وای‌فای دارید. تخفیف نزدیک به ۸۰ هزار تومانی این دستگاه را از دست ندهید.

لینک خرید

Linksys X1000-M2

قیمت واقعی: ۱۵۰.۰۰۰ تومان

قیمت با تخفیف: ۱۳۰.۰۰۰ تومان

یک مودم روتر تک بانده ولی با سرعت و آنتن‌های پر قدرت برای کاربران خانگی پر مصرف اینترنت. اگر یک مودم روتر معمولی زیر صد هزار تومان شما را راضی نمی‌کند؛ این مدل از شرکت لینک‌سیس در محدوده ۱۳۰ هزار تومان بسیار مناسب شما است. تعداد درگاه‌های LAN و WAN کافی است ولی درگاه USB ندارد.

لینک خرید

TP-LINK VDSL/ADSL TD-W9970

قیمت واقعی: ۱۷۹.۰۰۰ تومان

قیمت با تخفیف: ۱۴۵.۰۰۰ تومان

یک مودم روتر خوب بازار که این هفته تخفیف خورده است. با این مودم روتر می‌توانید از اینترنت‌های نسل ADSL و VDSL با هم استفاده کنید. سرعت وای‌فای این دستگاه ۳۰۰ مگابیت است و برای کاربران پرمصرف اینترنت و نیازمند وای‌فای با سرعت و محدوده پوشش‌دهی بالا مناسب خواهد بود. دو آنتن ۵ دسی‌بلی دارد ولی فقط روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز کار می‌کند.

  لینک خرید  

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا