فناوریگجت

وسترن دیجیتال ذخیره‌سازهای جدید بی‌سیم با امکانات و اپلیکیشن بهتر معرفی کرد

شرکت وسترن دیجیتال دو مدل جدید از درایوهای پشتیبان‌گیری بی‌سیم‌ خود با نام و طراحی کاملا متفاوت با گذشته معرفی کرد. این درایوها یک کشویی و دو کشویی هستند. 

ذخیره‌سازهای جدید وسترن دیجیتال با نام My Cloud Home و My Cloud Home Duo عرضه می‌شوند. مدل اول و یک کشویی می‌تواند ظرفیتی از ۲ تا ۶ ترابایت داشته باشد. مدل دو کشویی ظرفیت ۴ تا ۲۰ ترابایتی را پشتیبانی می‌کند. 

هر دو دستگاه از یک درگاه اترنت گیگابیتی و یک درگاه USB 3.0 برای پشتیبان‌گیری و ذخیره‌سازی سریع اطلاعات سود می‌برند. 

وسترن دیجیتال می‌گوید در درایوهای پشتیبان‌گیری جدید فرآیند نصب ساده‌تر و اپلیکیشن دسترسی از راه دور به دستگاه‌ها و مدیریت اطلاعات بسیار پیشرفته‌تر شده است. روی این دستگاه‌ها از ویژگی‌ها و امکاناتی استفاده می‌شود که روی هیچ‌یک از دستگاه‌های مشابه برای کاربران خانگی دیده نخواهد شد. 

برخی از ویژگی‌های ذخیره‌سازهای My Cloud Home وسترن دیجیتال؛ تعریف چندین حساب کاربری، جست‌جوی توکار، ایمپورت سریع اطلاعات مدیا روی USB، پشتیبان‌گیری خودکار اطلاعات از روی دستگاه‌های اندرویدی و iOS، پشتیبانی از سرویس‌های کلاودی مانند دراپ‌باکس، باکس، گوگل درایو، فیسبوک و دیگر سرویس‌ها و پشتیبانی از فرمت‌ فایل‌های این سرویس‌ها است. 

هر دو مدل درایوهای جدید به طور بی‌سیم به وای‌فای و شبکه‌های بی‌سیم متصل شده و می‌توانند در شبکه به اشتراک گذاشته شوند. این درایوها برای کاربران خانگی و کاربران حرفه‌ای و اداری کوچک بسیار مناسب هستند. 

فروش این درایوها از امروز آغاز شده است. قیمت مدل ۲ ترابایتی حدود ۱۵۹ دلار و قیمت مدل ۱۶ ترابایتی حدود ۷۰۰ دلار است. 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا