اخبار ایران

طرح ترافیک نامحدود رایگان شبانه همراه اول برای زمستان هم ادامه دارد

کاربرانی که در فصل زمستان بسته‌های اینترنت پرسرعت نوترینو همراه اول را خریداری می‌کنند؛ می‌توانند از طرح ترافیک نامحدود رایگان شبانه استفاده کنند.

روابط عمومی شرکت همراه اول از تمدید این طرح تا پایان زمستان خبر داد.

همراه اول می‌گوید به دلیل استقبال از طرح اینترنت نامحدود رایگان شبانه همراه اول در پاییز، طرح فصل زمستان نیز ارائه شد. در این طرح، کاربران بسته‌های نوترینو می‌توانند از ساعت ۳ بامداد الی ۷ صبح از یک ترافیک نامحدود اینترنت موبایل استفاده کنند.

این طرح برای تمامی مشترکان دایمی و اعتباری همراه اول قابل استفاده است و نیازی به شماره‌گیری خاصی یا فعال‌سازی سرویسی ندارد.

هر کاربری که یکی از بسته‌های اینترنت نوترینو یک روزه، یک هفته، یک ماهه، ۳ ماهه، ۶ ماهه، یک ساله و سایر بسته‌های اینترنت مانند بسته‌های اینترنت همراهی و بسته‌های هدیه طرح تعویض سیم‌کارت به یوسیم (۱۵ و ۲۰گیگابایت)  را استفاده می‌کند؛ به طور خودکار می‌تواند از این طرح سود ببرد.

همراه اول تاکید کرده است در این طرح؛ ترافیک بین‌الملل و داخلی نامحدود و رایگان خواهد بود و تفاوتی میان دانلود و استفاده از سایت‌های خارجی با داخلی وجود ندارد.

این اپراتور باز هم تاکید می‌کند، مشترکینی که از هریک از درگاه‌های فعال‌سازی مانند #۱*، #۱۰*، #۱۰۰*، #۱۰۰۰*، پیامک ۸۰۸۰، پیامک ۱۰، وب سایت و اپلیکیشن «همراه من» و IVR اقدام به خرید بسته کنند، مشمول این طرح می‌شوند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا