اخبار ایران

تخفیف ۳۰ درصدی سرورهای مجازی مبین‌نت با ترافیک‌های ترابایتی

شرکت مبین‌نت خدمات میزبانی خود را با تخفیف ۳۰ درصدی برای اشتراک یک ساله عرضه می‌کند.

سرورهای مجازی مبین‌نت با ترافیک‌های ترابایتی برای انواع کسب‌وکارها از استارتاپی تا سازمان و تجاری عرضه می‌شوند تا هر شرکتی برحسب نیاز خود یک طرح را استفاده کند.

طرح استارتاپی خدمات میزبانی هاستینگ مبین‌نت از ۶۰ هزار تومان شروع شده و ویژه برنامه‌نویسان، توسعه‌دهنده‌های وب و شرکت‌های نوپا است. این سرور مجازی دارای یک پردازنده ، دو گیگابایت رم و ۵۰ گیگابایت فضا به همراه ۲ ترابایت ترافیک ماهیانه است.

شرکت‌هایی که دنبال سرور مجازی قوی‌تر و حجم بیشتر باشند؛ می‌توانند طرح شرکتی مبین‌نت را انتخاب کنند که از ۱۲۵ هزار تومان شروع می‌شود. این سرور مجازی شامل یک پردازنده دو هسته‌ای، ۳ گیگابایت رم و ۱۰۰ گیگابایت فضا به همراه ترافیک ماهیاهه ۳ ترابایت است.

طرح‌های سازمانی و تجاری این شرکت نیز از ۱۴۵ هزار تومان و ۲۰۰ هزار تومان آغاز می‌شوند. در این طرح‌ها از سرورهای مجازی با پردازنده ۴ هسته‌ای، رم ۴ و ۶ گیگابایت، فضای ذخیره‌سازی اطلاعات ۲۰۰ و ۲۵۰ گیگابایتی و ترافیک ماهیانه ۵ ترابایتی سود می‌برند.

طرح سازمانی برای شرکت‌های متوسط و طرح تجاری برای نهادها و سازمان‌های بزرگ مناسب خواهد بود.

روی تمام این طرح‌های هاستینگ و خدمات میزبانی نصب سیستم‌عامل برای بار اول رایگان است. سرورها در ایران هستند و یک آدرس IP یکتای اختصاصی تعلق خواهد گرفت.

شرکت ارتباطات مبین‌نت اعلام کرده برای افراد و شرکت‌هایی که طرح‌های یک ساله مشترک شوند تا ۳۰ درصد تخفیف هدیه تعلق خواهد گرفت. 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا